The Show Must Go On...

...és a blogírásnak is folytatódnia kell! Új formában, új néven, új gondolatokkal. Mert néha változva kell folytatni. Illetve, technikai okok miatt is kénytelen voltam blogmotort váltani. Az előző blogfelület által kínált lehetőségek meglehetősen korlátozottak voltak, az utóbbi időben pedig amúgyis volt némi gikszer az admin-felülettel. Szerettem volna az ott megírt korábbi bejegyzéseimet átexportálni az új blogomba, de sajnos ez nem sikerült, azt hiszem ez az itteni rendszer nem támogatja az ilyesféle manővereket. Kénytelen voltam egyenként átmásolni a bejegyzéseket.

És hogy ki is vagyok én? Ha régi olvasóm vagy, azaz böngészted már a régi blogom, mely arwenstar.freeblog.hu néven volt elérhető, felesleges válaszolnom erre a kérdésre. Ha most találkozol az írásaimmal először, akkor pedig kár előrebocsátanom bármit is. Ismerj meg a bejegyzéseimen, gondolataimon keresztül! Szívesen venném, ha az itt talált, olvasott tartalmak iránt érzett elismerésed/ellenszenved kommentekben tudtomra is adnád! 

Bár a régi blogom gyakorta vegyítette a saját irodalmi alkotásaim közlését a mindennapos tények, események taglalásával, dalszövegek, idézetek fordításával - ezzel az összeszedetlenség érzetét keltve - itt szeretném ezt elkerülni. A korábbi bejegyzéseimet átrostálva, itt mostmár többé-kevésbé a fejléc "mottójának" megfelelő tartalmakat találsz. Irodalmi szárnypróbálgatásaimnak külön felületet szeretnék készíteni a közeljövőben.

És akkor csapjunk is a lovak közé, vagy inkább a blogmotor fogaskerekei közé! :)

Kellemes böngészést!