It's Friday!

Van, mikor teljesen ki vagyok békülve a világgal, úgy érzem mindenki a barátom, mindenkit szeretek, és mindenki szeret engem... Egyszerűen boldog vagyok, nincsenek fenntartásaim, minden bosszúságom elpárolog... És van, mikor úgy érzem, hogy mindenkit utálok, hogy mindenkire lesújtanék a kritikáimmal, előitéleteimmel... olyankor úgy érzem, hogy mindenki ellenem szövetkezett, mindenki csak bántani akar vagy legrosszabbik esetben senki sem vesz észre, szürke, unalmas lényként tekintenek rám, vagy - és ez az, ami a dühömet leginkább felszítja - szánnak, nyominak, sajnálatra méltó kis szerencsétlennek néznek... És hogy melyik lelkiállapot szánalmasabb? Mindkettő egyformán az... Egyszer talán azt is elérem, hogy rendet és harmóniát teremtsek magamban, és a gondolataimban.... akár életcélnak is nevezhetném ezt a valószínűtlen tervet :D

Nah...most lerázom magamról a bú bakacsinköpenyét....brrr.... és tessék, lássuk mi van még a tarsolyomban, hóhóhó (hamár úgyis közeleg a Mikulás)

Kitaláltam egy jó definíciót a nyálas, gagyi romantikus filmekre:
A romantikus film olyan, akár a bébitáp: roppant híg, hogy könnyen emészthető legyen, hogy még a kifejlett szervekkel nem rendelkező egyének hasikája is könnyedén meg tudja emészteni ezt a maszlagot...
Hát igen... Kb. ennyit érnek a romantikus filmek...Persze, hogy engem frusztráljanak, kivételek mindig akadnak, még itt is... igen, láttam már színvonalas romantikus filmet, de...hát csak elenyésző számban...
És rájöttem mi idegesít még...igen, egy kis önelemzés is jön...szóval...ha valaki bunkó velem, nem is az illető bunkósága idegesít, hanem az dühít, hogy bunkóbb és irónikusabb próbált meg lenni, mint én... nem azt mondom, hogy az irónia kizárólag az én védjegyem...de ha valaki csak szimplán a parasztságából (paraszt: az arcvonásaiból feltételezendően agyilag zokni illető) fakadóan szól és tud beszólni, az egy nagy nulla számomra... 

Nah, ennyi volna mára... találkozunk május negyedikén! (gyengébbek kedvéért: May the force be with you) (igen, volt aki ezt így fordította :D :D :D )