Vizsgák között, félőrülten...

A hét jelmondata: óhhh, még csak 5 perc és tényleg ülök le tanulni :D Az 5 percből természetesen annak marha nagy többszöröse lesz, de hm... hát az internet nagy úr.
Ma történt egy érdekes eset. Benn vagyunk az egyetem könyvtárjában, hülyéskedek, mondom egy csoporttársamnak, hogy :"te, én ellopok egy könyvet...", -persze totál hülyéskedésből, mégha nem is volt ott senki, azért ilyen komoly bűntettet sosem követnék el... Kár, hogy más annyira ebben nem biztos... Ugyanis...ahogy megfordulok mit látok?Az egyik tanárnő, vagy titkárnő, (? elsőéves vagyok még, nadekérem), meghallotta, amit mondtam és már ott volt a sarkamban, hogy szükség esetén elkobozhassa tőlem az ellopott könyvet. Úristen, hát én szakadtam a röhögéstől...Na most az illető túl sok Tankcsapdát hallgathatott vagy csak ennyire nincs humorérzéke, nem tudom, annyi időm nem volt, hogy ezt leteszteljem, nadeakkoris. Lejöhetett volna neki, hogy csak az agyam megy. Na mindegy... Strange things happen...
Más... Szombaton néztem egy elég "színvonalas" műsort, az egyik szintén színvonalas csatornán... Sikerült is rendesen felhúzzam magam... Kezdem onnan, hogy engem baromira hidegen hagynak a magyarországi sztárok, mivelhogy szerény véleményem szerint kevés olyan hiteles egyéniség van köztük, aki megérdemelné a sztárságot. Dehát manapság már nem azért lesz valakiből sztár, mert fel tud mutatni valamit, mert tehetséges, mert példaértékű a munkássága, élete, stb, hanem azért, mert jól tud pózolni a kamerák előtt, tudja hány fokos szögben kell bedőlnie, hogy jól mutasson a képeken ( hiszen a színvak sztájlisztja megmondta, hogy kell ezt csinálni) mert egy idióta tip-top-ságot erőltet a személyiségére, jól tud nyalni, vigyorogni, stb, stb... Nah, az, hogy ilyen idióta a világ, azt már megszoktam, különösebben nem is érdekel, de arra azért már én is felkapom a fejem, mikor egy igazi, tehetséges, mitöbb tisztességes előadót akarnak lehúzni, amiatt, mert állítólag nincs sztárkinézete... wtf??? Bakker, minden második szavam a b@zdmeg volt, meg annak különböző változatai, mikor ezt a blődséget meghallottam. Mégis mi a jó fenéért lesz valakiből sztár? Hát tényleg csak a külső számít??? Nem számít, hogy valakinek aranyhangja van? Hogy valaki, a hangjával és az éppen szerény, de megnyerő külsejével legyen sztár, és elismert és kedvelt??? Hát ilyen ma már nem lehet??? És akkor feljöttek a nagy, filozófikus kérdések, hogy: de hát "akkóóó hogy lesz belőle befutott sztár", jöttek a röhejes divatszakértők, stylistok, managerek, akiknek semmi, az égvilágon semmi közük az egészhez, csak élősködnek másokon....és próbálták az említett énekest a ruhája, viselkedése alapján felmérni, arra a konklúzióra jutva, hogy belőle, amennyiben nem változtat magán, aligha lesz befutott sztár. Hát ez nekem kicsit sok volt. Mit tudnak ezek az idióták az éneklésről? Kit érdekel, hogy hogy néz ki, hogy hogyan öltözködik, baromira nem érdekes, ameddig hallom a hangját, ameddig énekel, ameddig 'varázsol' a hangjával. És bármely ' igazi celeb'-nek titulált szerencsétlen marionett-bábu vehetne tőle órát a Hogyan legyünk normálisak című tantárgyból...