Én a beauty blogger

Gondoltam befestem a hajam valami szép színesre. Na nem az egészet, csak legalább egy tincset, hogy valami izgalmasat vigyek az unalmas, kifakult szénakazalba, amit a hajamnak hívok. Az ammónia alapú festékek ellen távolságtartási végzést kért a hajam, mondván,  hogy kurvára tönkretettem vörös femme fatale-ságom idején. Hennát unom, pláne, hogy csak pirosas árnyalatokat lehet kapni. Asda-ban jártam, akciós árakat láttam, ezért megvettem ezt a hajkréta szettet. A csomagolás láttán volt valamiféle halvány érzetem, hogy talán baromira gagyi lesz, de megvettem anyway. 

Azt írják lehet nedves de száraz hajra is nyomatni, benedvesíted a krétát is már mehet is (khm).

Kiválasztottam hát egy szép tűrkíz színű krétát. Gondoltam jobban befogja, ha nedves hajra kenem, hát több mint félórás kínlódás után sikerult is megfessek két tincset. Olyan érzés volt, mint gyerekkoromban a benyálazott színesceruzaval nyomkodni a tincseimet. Csak arra nem gondoltam hogy a végeredmény is kb ennyire lesz igényes. A festéket nem szívta be a hajam, hanem vastagon és itt-ott darabokban éktelenkedett, úgy nézett ki mint az iszapban bukfencet hányó vidra bundája. Mivel munkába kellett mennem fogtam és egy gyors mozdulattal le is mostam az egészet a picsába. Türelmetlenül várom milyen újabb szószerint is hajmeresztő termékeket dobnak még piacra.

 5060185679830_t1.jpg