Hányinger vagy még annál is rosszabb!

"Bitches here, bitches there
I see bitches everywhere"

Ezt muszáj volt... Remélem az írója nem haragszik meg, hogy felhasználtam ezt a roppant blődnek hangzó, de mégis zseniálisan igaz, s lényegretörő szösszenetét, amivel tökéletesen egyetértek. A kedves írója, egy Kar'sa nicknévvel rendelkező egyén a tolkien.hu verses fórumáról, akinek amúgy nagy tisztelője vagyok...
És hogy miért idéztem...mert ez remekül lefesti azt, hogy mennyire hányadék ez a világ...
Miért kell fikázni a másikat? Miért tesznek úgy egyesek mintha ők tökéletesek lennének? Azért, mert mindennap mázoljuk a cuki kis pofinkat, simizzük a festett műhajunkat, lehetőleg úgy, hogy közben ne törjön le a zselés műkörmünk, s ennek tetejébe még okosnak is tettetjük magunkat, még nem vagyunk tökéletesek... nem, marhára nem. S nem vagyunk feljogosulva arra, hogy kinevessünk másokat, megbélyegezzünk másokat a külsejük alapján. Miért kell CSAK arra koncentrálni, hogy a másik ember milyen hiányosságban szenved? Közhely, ha azt mondom, hogy előbb mindenki nézzen tükörbe...Közhely és hiábavalóság egyben... Mert az ilyen szerencsétlenek hiába néznek tükörbe, a saját kis rózsaszín-keretes tükrükben magukat sem reálisan látják...
Az egész rohadt vattacukros, mű-szivárványszínű világ rothad, penészedik, erjed belül...

Ezzel a bejegyzéssel nem magam védem. Jelen esetben ugyanis nem én voltam céltáblája az emberi szemétségnek, hanem egy magát sajnos megvédeni nem tudó "ismerősöm". Muszáj volt ezt most kiadnom magamból, mégha ettől nem is változott semmi.