Boldog Szülinapot magamnak!

Hajaj..megöregedtem....19 éves nagylány vagyok, aki sajnos csak 9 évesnek érzi magát. Kiváncsi vagyok 30 évesen hogyan fogom magam érezni. 20 évesnek? vagy még annyinak sem. Lehet, hogy más is így van vele, nem tudom, de azt hiszem ez az én esetem akkor is vmi extrém. Téyleg más vagyok, mint a legtöbb velem egykorú lány, külsőre legalábbis nagyon nem nézek ki 19-nek, belsőre meg hmmm. Belsőre mostanában legalább 100 évesnek érzem magam, sokszor ámulok a saját és velem egykorú emberkék gondolkodásmódja közti különbségen. De úgymond tapasztalatok terén még van mit behoznom. Mert az eddigi életbölcsességemet( hú de komolyan hangzik :D ) könyvekből, filmekből, az álmaimból merítettem, de hiányzik az életemből az élet maga, ami -mint mondják- a legjobb tanítómester. És nem tudom , hogy ez végső soron kinek is a hibája. Azt hiszem egyrészt az enyém, másrészt másoké. Néha lehet sokat várok el a világtól, mert már igazából nem is tudom mit kellene elvárjak. A világot lassan már úgy szemlélem, mintha én nem lennék a részese. Mintha vhonnan kívülről szemlélném ezt a nagy forgatagot. Ezt a veszélyes és hamis, de olykor mégis gyönyörű karnevált. Na befejeztem...

Más. Vagyis inkább MÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁS. SIKERÜLT AZ ÉRETTSÉGI!!! :DDDD El se hiszem. Pedig igaz.
Na lassan mennem kéne, de legközelebb majd többet írok. Mostmár úgyis több időm lészen. :)