Itt a tavasz...

...mostmár tényleg... ma szinte bűntudatom volt, mikor megláttam, hogy a fák már előkészítették magukat a tavaszra. Gyönyörűen virágoznak. Én meg már hetek óta lesem hátha látom valami jelét a természet azon átalakulásának, amit az, az évnek ebben a  szakaszában szokott véghezvinni...(hú, ezt a tárgyilagos, érzelemmentes leírást! :D) Szóval végre örülök, hogy látszik is, hogy tavasz van!

Más. Tegnap kollégiumi gyűlést tartottunk, ahol az új szabályokat "értelmeztük" az új igazgató beszédének meghallgatása után. Ahogy hallgattam a tanácskozást, úgy éreztem, hogy belecsöppentem egy rosszul megírt utópia-világba, ahol a szabályok nem logikusak, csak egy félelmet és tiszteletet kicsikarni vágyó hatalomra éhes elme játékszabályai...No, a szituáció cseppet sem oly aggasztó, mint ahogy azt az előbb féktelen fantáziámmal lefestettem...de, szó, ami szó van egy kis Auschwitz-i feelingje...
Mondom, nem a szabályok "kegyetlen" volta miatt húztam fel magam, hanem a nonszenszségük miatt,. Pl. azon új szabály mely szerint nem lehet este 11 után kimászkálni, hogy véletlenül se költsük fel azon kollégiumi lakókat akik inkább a pihenést választják iszonyat nagy blődség, lévén, hogy beengedni beengednek a portások 11 után is, bármikor... Ha én teszem azt 12-kor jövök haza, cefettül zajongva, ugyanúgy felébreszthetem a kedves lakókat. Na persze, nem vagyok az a késő este bóklászó tipus, tehát még csak nem is érdekem, hogy felszólaljak eme szabályzat ellen, de az emberi hülyeség minden körülmények között idegel és ennek hangot kell adnom...vagy legalábbis billentyűzetet... :D

Menjetek a Tavasz hírével! :D