50 dolog, amit betiltanék

A posztot EZ a bejegyzés ihlette.

Én is 100 ilyen dolgot akartam összegyűjteni, de már félúton elfogytak az utálható dolgok. Talán mégsem vagyok annyira házsártos és utálkozó, mint gondoltam. (bár a barátom ezzel nem értene egyet) :D

Szóval ez volna az az 50 dolog, ami kapásból eszembejut:

Dolgok amiket betiltanék

 

az iPhone-okat

azokat a játékokat, amikben nem lehet átugrani a cut-scene-eket

a skóciai időjárást

a behúzott szélű lepedőket

a pickup-artistokat

a nehezen kibontható chipseket

a kocogókat

a pocaklakó kifejezést

a golfozást

a zenés telepítőprogramokat

a louis vuitton táskákat és sálakat

ha már louis vuitton, akkor a tommy hilfiger és levi's trikókat

az ingyen letöltést igérő virusos kamu oldalakat

a túlságosan divatmajom férfiakat

a cringel kifejezést

a rendes kelet európai ételek és hozzávalók hiányát a nyugaton

a ketté vagy több kisebb részre szakadt fóliát a joghurtos poháron

a nagyon zsíros kézkrémeket

a porcukrot

a gyereksétáltató "pórázt"

a boka fölé érő nadrágokat

a politikai korrektséget

a nagyon tudatos, vegán, természetvédő sötétzöldeket

fb marketplacen az érdeklődő, majd örökre eltűnő "vevőket"

a folyton kócos hajamat

a nem láttam jönni kifejezést

a mulatós slágereket

az eldugult vécéket

a túlbonyolított állásinterjúkat

a rapet

a magyar zenék 90%-át

Kiss Ádámot

a műanyag motoralkatrészeket

az elsőkerekes autókat

az életlen késeket

a tisztaságmániás embereket

az idézettel ellátott facebookos profilképeket

a német nyelvet

az íznélküli fagyikat

az MLM-et

a bicikliseket  (barátom beköpése, én nem feltétlen értek vele egyet)

a szigetországi ételeket

a cigit

a műkörmöket

a kistermetű autókat

Hajdú Pétert

a legtöbb magyar celebet

az influencereket

a halakkal pózoló férfiakat

a fogorvosokat